المشاركات

عرض الرسائل ذات التصنيف قصص جريئة

شاهد بالفيديو| قمة الرومانسيه والمتعة بينى وبين زوجى

صورة
قمة الرومانسيه والمتعة بينى وبين زوجى  كنا بقالنا يومين ما مارسناش الجنس النهارده كنا قاعدين قاعده رومانسيه كنا نايمين على السرير ملط وهى كانت نايمه على صدرى وبنتفرج على فيلم رومانسى وانا كل شويه ارفع رأسها من على صدرى واخطف بوسه من شفايفها قمة الرومانسيه والمتعة بينى وبين زوجى  وانزلها تانى تنام على صدرى احنا الاتنين أجسامنا بدأت تسخن وتهيج علشان بقالنا يومين من غير ممارسه وكمان كنا فى حضن بعض ملط رافعت رأسه علشان اخد بوسه بس طولنا بقى وكل واحد فينا خد لسان التانى وعمال يمص فيه و ايدى على بزازها بفعص فيهم وهو بدأ يمشى ايدو على بطنى لحد ماوصل لزبى وبدأ يلعب فيه بعد 10دقايق بوس نزلت مص ورضع فى بزازه وهو عمال يطلع اهات جميله ويقولى وحشتنى ياحبيبى وحشتنى اوووووى مص بزازى جامد ارضعهم اكتر وانا عمال ارضع فيهم لحد ما وقفو وهو نزل خد زبى فى بوقو وعمال يموصو ويبوسو وانا ماسك رأسه وبسحبها اكتر لحد ما بلع زبى كله وبعدين طلعته ونيمته على ضهره ورفع رجله وانا نزلت فضلت الحس فى خرمه حوالى ربع ساعه وهو خلاص راح فى عالم تانى وعمال اااااااااه مش قادر نيكنى بقى عاوزه زبك فى طيزى قومت مشيت زبى ...

ساروي لكم قصتي عن زواج فيه الكثير من الغرابه والمتعه

صورة
ساروي لكم قصتي عن زواج فيه الكثير من الغرابه والمتعه  أنا سيدة لبنانيه متزوجه منذ 10 سنوات.. لي من العمر الان 35 سنه وام لثلاثة أولاد .. ساروي لكم قصتي عن زواج فيه الكثير من الغرابه والمتعه...وحتى الالم...انا.بيضاء البشرة ..متوسطة الجمال من حيث الوجه... غير ان ------- منحني جسدا رائعا احسد عليه من جميع النساء حتى الصغيرات منهن ...فصدري كبير وحلمات بزازي دائمة الانتصاب وارداف طيزي متوسطة الحجم ومتناسقه مع ساقين طويلتين.. ساروي لكم قصتي عن زواج فيه الكثير من الغرابه والمتعه والحقيقه ان جسدي ينافس اي موديل في الثامنه عشرة من عمرها... زوجي يكبرني ب10 سنوات وهو يحب ممارسة الجنس ويحب مشاهدة افلام السكس على ألتلفاز فكثيرا ما كان يدعوني للمشاهده معه لازيد من متعته وهويداعب بزازي ويدخل أصابعه بكسي وطيزي وأقوم انا بدوري برضاعة زبه ولحس بيضاته وطيزه ليقوم بعدها بافراغ حمولته بأحد فتحاتي ألثلاث بعد ان يسمعني شتى ألالفاظ البذيئه تماما كما يحصل بأفلام البورنو...وانا بالحقيقه كنت اتمتع بكل شيئ يفعله حتى أصبحت مثله مدمنه على مشاهدة ألأفلام ألأباحيه, وامتع لحظات النيك لدي هي التي تتم امام التلفازو...

شاهد بالفيديو| اغتصبني سائق التكسي اغتصبها و صوّرها ثم ابتزتها زوجته بنشر الصور

صورة
اغتصبني سائق التكسي دون ارادتى  أنا أنثى ممتلئة أنوثة مفرطة حتى أني لا أسيطر على أنوثتي التي تتفلت مني بظهور بعض مفاتني وانكشافها امام الغرباء وانا عمري الان 38 سنة وقد مضى على طلاقي 10 سنوات وبقيت وحيدة في بيتي بعد الطلاق أواسي نفسي برجل يوميا ينقض على مهبلي بكل قوته الرجولية ويفتك به فتكا ويشفي منه حرمانه وينفس فيه كبته المكبوت منذ سنين وكذا بعض صديقاتي ذوات الأنوثة المفرطة اللواتي تأثرن بي وبما أفعله مع الرجال الذين أجعلهم يغتصبوني وأحب أن أذكر لك حادثة حقيقية لي مع بعض من صديقاتي المحرومات مرة واحدة منهن نسميها الدكتورة لانها طبيبة كانت عندي في البيت فقالت لي أنا هايجة جدا ماذا افعل ؟ وأريد كم رجلا يمزقونني تمزيقا حتى أرتاح !  اغتصبني سائق التكسي دون ارادتى قلت لها آنا كنت رسمت على ثلاثة أو اثنين في بيت لوحدهم إيجار وهؤلاء أعرفهم من طرف بنت تعرف كل حقائقهم مع النسوان ! فقالت وكيف أصل إليهم ؟ قلت لها انتي ألستي طبيبة ؟ إعملي نفسك في فرقة طبية جوالة وادخلي لهم للبيت بأي حجة مثلا لغرض الفحص الطبي ! قالت فكرة رائعة ! فنزعت كل ملابسها ولبست ستيان ولباس أسود ذو خيوط شفاف وفوقه ...

قصتى انا وملك ال ملكت قلبى وعمرى

صورة
قصتى انا وملك ال ملكت قلبى وعمرى  انا وملك عرفتها من شهرين شهرين كانو كفايه اني اعرف عنها كل حاجه انا محمد وهي ملك ملكه علي قلبي عمري ما اتخيلت اني احب واحده فيس و اني اعشقها بالدرجه دي عرفتها وانا في قمه الياس بس هي اللي حسستني يعني ايه حب كنت فاكر اني حبي لمراتي هو قمه الحب بس حسيت معاها بمعني جديد للحب كانت بتكلمني في التليفون كأني عشق ليها حسيت اني متربي في حضنها كأنها امي كانت بتخاف عليا من الهوا الطاير حبيتها مع اني مشفتهاش عشقتها من غير ما المسها قلت لها بحبك قالتلي بعشقك كان عندها استعداد تسيب الدنيا بحالها وتعيش في حضني لآخر لحظه في عمرها بس مكانش ينفع هي ليها مستقبل وانا بودع مستقبلي هي ليها أبواب الحياه مفتوحه وانا كل يوم الحياه بتقفل باب في وشي حاولت من حبي ليها انها تتقرب من خطيبها بس هي كانت بترفض وكل مره تقولي فيها. ملك ملكه علي قلبي عمري ايه خلاص زهقت مني لحد ما حلفتها بغلاوتي انها تقرب منه وكأن غلاوتي كانت اغلي حاجه عندها وفعلا كانت اغلي حاجه حلوه في حياتها و فعلا قربت منه عشان تلاقي احلي احساس بالحب منه هو الظابط اللي كان ناشف في معاملتها بقي طفل صغير علي زراعها ...

راغده والجار والرغبة المتوحشة

صورة
 راغده  والجار والرغبة المتوحشة  انا من مصر عندي 24 سنه .كانت حياتي عاديه بالنسبه للجنس بتفرج او بسمع او حتي بتكلم بس عمري ما نمت مع واحده.لغايه اليوم اللي هحكلكم عليه.كان يوم عادي خالص زي كل يوم صحيت من النوم على شان اروح الشغل.  راغده  والجار والرغبة المتوحشة تليفون البيت رن انا من عادتي مش بحب ارد على التليفون لانه اكيد مش ليا اكيد حد من قريبي بيطمن على بابا او ماما. بس كانت ماما مشغوله.رديت على التليفون على شان اتفاجئ بواحده مش بتتكلم بتعمل اصوات او اهات فضلت اقول الو الو مين معايا بس محدش كان بيرد نفس الاصوات بس بتذيد بتدل على واحده محرومه من الجنس صوات ملامست ايدها لكسها كان واضح من بلل الشهوه بتاعتها.انا معرفتش اعمل ايه قفل السكه في وشها قولت اكيد واحده فاضيه على الصبح.لسه همشي التليفون رن تاني ونفس الشخص بس كانت لبؤه اخر حاجه المرادي صوتها كله سكس انا غصب عني زبري وقف حاولت اكلمها او اعرف هي مين بس مكنتش بترد عليا خالص.من كتر العب في زبري جبتهم من غير ما اخد بالي زهقت منها قفلت تاني في وشها التليفون رن تاني طبعا رديت بعصبيه بس اتفجئت بجارتنا بتسلم عليا ...

حكاية علاقتى الاولى واتمنى التكرار

صورة
حكاية علاقتى الاولى واتمنى التكرار  طلعت علي اول شارع الكشك بجيب حاجة لقيت في بنت واقفة قمت واقف جنبها كانت عمالة تبص عليا ف استغربت طبعا اول مرة يحصل كدا اكيد مش عايزا تتناك اما بنيك بكونو شراميط مش بتوع اعجاب والبت جسمها ملهوش حل بزاز متوسطة مشدودة و طياز شبه كبيرة جسمها كان متسقم تقسيمة ولا تقسيمة بالورقة ووالقلم وشعر اسود حرير وبشرة بيضة زي اللبن لو تفيط النور هتنور ف الضلمة�� وعيون سمرا وواسعة اوي ومنخير صغيرة وحطة شعرها ورا ودنها وشكلها كان جميل اوي المهم فضلت تبصلي استغربت نيك او مرة يحصل قومت بصتلها ف عنيها قامت ضحكت استغربت اكتر واكتر المهم قولت اجمد قلبي واعملها كدا كدا مش هخسر حاجة قولتلها ازيك عاملة ايه قالتلي كويسة قولتلها اسمك ايه قالتلي نور قولتلها انتي عندك كام سنة قالتلي 15 حكاية علاقتى الاولى  واتمنى التكرار قولتلها طيب قالتلي وانت عندك كام قولتلها 20 قالتلي و اسمك قولتلها ميدو قولتلها انتي رايحة فين كدا قالتلي رايحة عند اللبان الامين حتة جنبنا كدا بس كان فيه حظر قالتلي مستنية مامتها جاية من مدينتي كانت ف مشوار وهتعدي تاخدها هي اصلا كانت عند واحدة صاحبتها بت...

اعترفات زوجيه مثيرة جدا جدا

صورة
 انا اسمى أمير 33سنة وزوجتى مروة 27 سنة سأحكى لكم قصتى مع زوجتى على أجزاء لأستقبل رأيكم وهى طبعا حقيقية و ليست خيال .. فى البداية زوجتى جميلة مكنة تهتم بنفسها جدا جسمها ابيض ناصع لا تخينة ولا رفيعة طيزها كبيرة تغرى اى حد وصدرها مليان شوية ومشدود لا يحتاج لستيانة ومحجبة تلبس العبايات الطويلة ..... اعترفات زوجيه مثيرة جدا جدا تزوجنا زواجا عاديا وعندنا ولد واحد وكنت شديد الغيرة عليها وبعد مرور سنة بدأت أروى لها بعض القصص الجنسية اثناء الجماع و نتخيل انها هى بطلة القصة ومع الوقت كانت تتجاوب معى و تتخيل قصص عن علاقاتها قبل وبعد الزواج وانها شرموطة محترفة والشباب يتناوبون عليها وكنا فى غاية السعادة بهذه القصص الخيالية لدرجة انها طلبت صديق لى بالاسم لكى ينيكها و كنا فى غاية السعادة و النشوة بالخيالات دى...... واتغير الحال بعد كدا ... لما جينا فى يوم والعربية بتاعتنا كانت عند الميكانيكى ونزلت انا وهى نشترى حاجات وكانت الدنيا زحمة وملقيناش غير الاتوبيس فركبناه مضطريين وركبت هى الاول وانا وراها ووقفت انا عند الكمسرى أدفع التذاكر كانت هى بعدت عنى شوية ومن زحمة الاتوبيس لم اقدرأحصلها وبعد شوي...

قصة عشق الاقدام لن تصدق

صورة
قصة عشق الاقدام لن تصدق  أنا فتى أبلغ من العمر 17 سنة من تونس و هذي هي أول تجربة لي مع الأقدام :: بدأت الحكاية في صيف عام 2017 قصة عشق الاقدام لن تصدق حيث بدأت العطلة الصيفية و أردت أن أشتغل لكسب بعض بعض النقود فوجدت عملا في محل بيع ألعاب للأطفال... المفيد بدأت أشتغل عند هذا السيد و أدخل معي فتاة لتساعدني في العمل كانت هذه الفتاة ذات قوام جميل و ما لفت إنتباهي هي أقدامها و أصابع أقدامها الجمية...بالكاد أتفكر مذاقها اللذيذ في فمي... و في إحدى الأيام أتت لابسة شبشب جميل جدا سحرني و كان ذلك اليوم شديد الحر و كانت ساقها تتعرق و تمنيت لو ألعقها و أن أشرب ذلك العرق و أشتم رائحتها الزكية...و حينها بدأت أحدق فيها طيلة اليوم إلى أن لفت إنتباهها لشدة تحديق بساقيها و أصبحت أحاول إما الإقتراب منها أو حتى لمسها بالخطأ... إلى أنن جائت الفرصة المناسبة حيث كنت أتناول المثلجات و تعمدت إسقاط القليل منها على ساقها فأصبحت غاضبة و تصرخ في وجهي و تدعوني إلى إزالتها بفمي و هي تشتمني و قد أحببت ذلك و لكن في البداية إمتنعت عن إزالتها كي لا أفضح نفسي فخمنت قليلا ثم أزلتها بيدي فقالت لي كنت أريدك أن تزيلها ...

انا اسمى مريم ودى اول علاقة لى ساحكيها بالتفاصيل

صورة
 هحكيلكم الليله عن اول نيكه ليا بعيدا عن القصص الي بتقروها يعني التصور والمشاهد مش زي المعتاد الي تقريبا بيكون عليه لمسه ابتكار من الكاتب انا هكتبلكو بكل شفافيه القصه. اول علاقة لى ساحكيها بالتفاصيل -مريم 23 مطلقه. بنشتغل فنفس المصلحه ولكن فاماكن مختلفه علاقتنا ببعض زادت اوي عن طريق الفيس والا العاب وكدا. ومره كنا بنتكلم فالفون بدا الكلام ياخد منحني جنسي مع بعض وتشتكيلي ان جوزها كان مش مكفيها وانها بتبقي عايزه علطول وبقينا نتبادل الصفحات المثيره والصور المولعه. وبقينا سخنين علي بعض بطريقه مش طبيعيه لحد ماجيه يوم وكنا احنا الاتنين اجازه فعرضت عليها اني اروحلها شقتها وافقت.طبعا لبست ونزلت جري علي شقتها وخبطت عليها فتحتلي قمت قفلت الباب وماضيعتش وقت🤣 وشايلها راحت ضاحكه وبتقولي دا كان بيخاف يشلني وبيقول عليا تخينه قمت اخت بوقها جوا بوقي ودخلت لساني جوا بوقها ومصيت شفايفها من فوقه وهيا بتحاول تفلت مني وبتقولي اهدا قومت واخد بوقها تاني قامت شايله بوقي من بوقها وضحكت قمت سندتها عالحيط ونزلت علي رقبتها عشان تسييح خالص وفعلا بقت مش علي بعضها وبقت تان وتقولي ي احمممد خلااأاص بقاااا قمت واخ...

قصة جنس محارم جديد حدث معي مع اختي نادية

صورة
قصة جنس محارم جديد حدث معي مع اختي نادية ساحكي لكم عن جنس محارم جديد حدث معي مع اختي نادية و كيف نكتها بالقوة لانني اعلم انها شرموطة و كثيرة الحركة مع الرجال حيث تخالطهم و كل ما تتعرف على رجل ينيكها و يغدقها بالاموال و الملابس و هذا ما تاكدت منه . قصة جنس محارم جديد حدث معي مع اختي نادية و لم اكن لاعلم بوضعية اختي نادية لولا اننا فقراء و هي لا تعمل حيث تتظاهر انها وجدت عملا ما فقط كي تخرج من البيت و هي في ملابس فاضحة جدا تكشف طيزها و بزازها الممتلئتين و بعد ذلك اجدها تلبس ارقى الماركات من ملابس و احذية و عطور باهضة الثمن و ذلك ما جعلني اتاكد ان اختي نادية شرموطة و كسها و ظيزها قد شبعا ازبار و رغم ان الامر كان صعبا جدا علي لامارس جنس محارم مع اختي نادية لكن تماديها في الاثارة و العهر جعلاني انيكها بالقوة . لم اخطط و لم ادرس الامر بتاتا و في تلك الليلة حيث دخلت اليها في غرفتها و هي بروب نوم شفاف يبرز كل مفاتنها و حلمات بزازها كانها تريد ان تخاطبني و امسكتها من يدها وسالتها و قلت ما هذه الشرمطة الا تستحين ثم نفت الامر و بدات تبكي و بدات اكشف لها ثيابها قطعة قطعة و احذيتها و في كل مرة اسا...